URA: Prevoz u Zeti decenijama loš, predlagali smo da Glavni grad iz kredita kupi nove autobuse i ponovo osnuje „Gradski prevoz“

On kaže da se na teritoriji Zete decenijama nije promijenio model prevoza putnika, da su autobusi zastarjeli i neispravni i da o tome problemu niko ne vodi računa.

„Zeta je uposljednjih deceniju, dvije doživjela ekspaanziju i povećanje broja građana koji ovdje žive i gravitiraju, a mi i dalje imamo dvije autobuske linije za cijelu tu teritoriju i broj građana koji je za crnogorske uslove jedan grad za sebe. Autobusi su pritom često neispravni i ne saobraćaju kroz mnoga naseljena mjesta u Zeti, pa su građani primorani da do prvog stajališta idu i po 30 minuta od kuće“, pojašnjava Vujačić.

On kaže da je za aktuelno kašnjenje autobusa isključivo kriva Gradska opština Golubovci koja je izvođač radova na putevima u Zeti, a koji traju kao zidanje Skadra na Bojani.

Zbog kašnjenja tih radova i prolongiranja u nedogled niko ne snosi krivicu i odgovornost. To je nedopustivo jer se saobraćajnice blokiraju po godinu, dvije“, kaže Vujačić.

On ističe i da je URA predlagala da Glavni grad opet osnuje gradsko preduzeće „Gradski sobraćaj“, podigne kredite i kupi nove savremene autobuse iz kreditnoh aranžmana i napravi sasvim novi redosljed linija širom teritorije grada.

„Naravno, nekome u upravi grada je važnije da određeni pojedinci iz taksi udruženja imaju povlašćen tretman i niko ne brine o gradskom saobraćaju čak ni u Podgorici a kamoli u Zeti“, zaključuje Vujaćić odbornik URE u GO Golubovci.